en dag senare

En dag senare har jag gjort några av mina måsten.. Jag har hunnit städa rummet, och bäddat rent i min säng.
Jag har hunnit städa två överiga rum i huset! :) MEN (finns alltid ett men...) så har jag inte hunnit fixa naglarna eller fixat en almanacka. Det hinner jag nog med att göra en annan dag.
Efter maten for jag in till stallet en sväng. Borstade på Beverly lilla gumman. Hon såg så nöjd ut med att bli borstad! :D Så det blev en riktig rolig kväll så här den sista lediga dagen på lovet.
Imorgon blir det ridning. Om vädret tillåter är det hoppning.. Har inte hoppat på drygt ett år så det kan bli intressant! ;) Här får ni nu en bild på Beverly och nån random bild jag knäppte.


Hejdå :) Din Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0