Första skoldagen i nian, CHECK

Nu är den av gjord! Första dagen i nian, Nu är allt igång. Nu saknar jag bara den dumma almanackan jag behöver...
Men jag ska sammanfatta dagen, Har ärligt talat inte gjort särskilt mycket idag.. For till skolan lyssnade på rektorn, pratade med lite lärare, fick veta massa saker som känndes jätte jobbigt.. ( xD )
Efter skolan for jag till försammlingshemmet på "möte". Babababaaaaa ska jag vara mystisk bloggare nu och inte berätta? ;) Nej.. det var ett möte om Fairtrade. Kan berätta mer om det en annan dag. Nu ska jag skynda mig iväg till Mormor och Morfar och klippa gräs.
Idag får ni en bild till minne av min älskade Tiger.


Älskar er :D Din Evelina


Kommentarer
Postat av: malin

asså va äre du gör på församlingshemmet hela tin? äre grejer där jämt eller? :o

2011-08-24 @ 19:59:24
URL: http://nalmi.blogg.se/
Postat av: sofia

din blogg är fin!

2011-08-27 @ 16:26:53
URL: http://flisanjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0