Mååååste....

Jaaa rubriken får tala.. Det känns som att jag har en massa måsten att göra innan skolan börjar. Det är ju bara två dar kvar.. :o Men men det kommer bli ganska skönt att få in en rutin igen! :) Jag tycker det är så jobbigt att inte ha några rutiner allt blir så bakvänt. Ett av alla mina måsten är att skaffa mig en almanacka!!! Jag klarar mig helt enkelt inte utan :o Jag tittade igenom förra årets och den var fylld av text. påminnelser osv på varenda rad..!! Sen MÅSTE jag städa iordning på mitt rum tills skolan börjar, lika bra att ha det städat innan det börjar. (Då kan jag ínte skylla på att jag stökade ner när jag var ledig, som jag antagligen kommer göra ändå..) Tänkte även städa lite i övriga huset. putsa fönster borde jag göra med nu när det inte är sol..
Senare idag måste jag fixa mina naglar dom är INTE vackra just nu.. :( 
Tror jag ska ta och rita lite ikväll med :D känner mig taggad på det! 
Nu ska jag sätta far  så jag hinner allt! 
Har inte tagit några bilder till er kära bloggläsare så ni får några favoriter i repris! :)


see you soon :) Din Evelina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0