ne fy skäms..

Ser ni vad snygg blogg min kära vän Matilda fixat åt mig?! :D jag är inte så bra på det här med att länka.. men n har hennes blogg uppe vid headerna ni MÅSTE titta in den! :)
Ska bara berätta att jag varit med svenskakyrkan och pratat på fotbillskolan. Riktigt roligt! kan inte mer än säga att jag ÄLSKAR prata inför folk! :D har inte så mycket mer att berätta just nu. I helgen blir det tävlingar på stallet och.. Ku på söndag!! taggatagga ska bli grymt att komma igång med det igen! :D


fy skäms på mig... nu har jag slarvat med bloggandet! jag tänkjer inte skriva så mycket om vad jag gjort när jag inte bloggat. tänkte lägga upp bilder istället. :) så jag låter bilderna tala.. ;)
Rita och läs är det mesta jag gjort tror jag :p 
 


Trevligt att höras igen :) Din Evelina

Kommentarer
Postat av: Bea

vad du har kommit igång med bloggandet bra! =D och snygg design! =) vet att det är matildas =)

2011-08-18 @ 23:31:50
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0