stalldag nummer 1

Idag är det tävling på stallet så det är jobb, jobb, jobb som gäller. Jag och dom jag jobbar med (vet inte hur jag ska förklara) har nu fått fara hem och ladda batterierna. I mitt fall dricka kaffe! Ska tillbaka till stallet om några timmar så då blir det jobb igen... Det är fullt upp ioch massor att göra nu när det faktiskt är norrlands mästerskapen i Dressyr vi håller i. Har hafft så mycket att göra att jag inte ens hunnit knäppa några kort att lägga upp.. :( Men klart att ni ska få några bilder att titta på. Jag tycker det är tråkigt och lite torrt att läsa en blogg utan bilder. Därför får ni nu några jätte gamla bilder men dom är roliga att se ändå! :D


Sista bilden är lite suddig men det får ni leva med. ;)

Simma lugnt :) Din Evelina

Kommentarer
Postat av: Bea

yeay längtar efter att få se dom nya bilderna =)

2011-08-20 @ 17:51:07
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0