19/2 2011

Dålig uppdatering ett tag men det ska det bli ändring på det. Nu har ja fått låna min snälla mammas dator så sitter vid köksbordet och känner lukten av nybakade bullar. Idag ska jag och några kompisar från konfan till hockeyn. Men ska nu försöka sammanfatta dagarna som jag inte bloggat på.
Torsdag:
For jag till stallet direkt efter skolan för att titta på clinicen där alla ridlärare red.
Jag red även på Tiger. Då skulle min ridlärare titta på när jag travade för att se hur han såg ut, eftersom allt såg bra ut så är det dax att ta nästa steg och börja rida på stora volter och börja korta tygeln helt. Så det känndes riktigt bra att han var så positiv på att få springa och visa upp sig. Hu många ridskole hästar går i form på långtygel? I torsdags var det en lugn dag på skolan när jag och en tjej från klassen satt i cafeterian större delen av dagen. 
Fredag:
Var också en lugn dag i skolan. Läraren vi skulle ha första lektionen kom inte så vi hade hål från 8.10-ca.11 så det var inte så jobbigt...
Efter skolan for jag direkt till stallet för att ta hand om Alle (It's all up to you). Jag fick ha honom själv så större delen av eftermidagen gick åt till att gosa och mysa. Vi var även ute och gick en sväng efter trav banan i sol skenet.  Ni ska få bilder på det sen. När jag kom hem gjorde vi hem pizza sen bar det iväg till en kompis för en mycket trevlig film kväll. Vi pratade och såg TopGun. En film jag älskar!! Kvällen blev helt super inte för sen och bara lugn.
Lördag (idag):
Idag blir en stall fri dag som ska vara lugn. Hade tänkt att städa rumet innan jag ska fara. Men ska väl hinna fixa mig också... ska försöka hinna blogga efter hockeyn sen.

Här får ni en favorit i repris. Världens snyggaste pojke Alle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0