20/2 2011

Jaa söndag sista dagen på vecka 7 och imorgon börjar en ny vecka med ni möjligheter! Vaknade vid 06.15 imorse det känns nu är väääääldigt trött... För till stallet vd halv elva för att fixa allt inför att Matilda skulle träna. Är man hästskötare ska man göra det till 110% ;) Träningen gick riktigt bra han var riktigt duktig och trött, Så det blev in i duschen direkt efter.
Det finns inget bättre än att hoppa in i varm dusch efter att ha varit i stallet några timmar. Ikväll blir det solsidan och Wallander. Imorgon är det frilufts dag åp skolan så jag och några kompisar ska curla och åka skidor. Hoppas på sol och lagomt kallt. Sen på tisdag har alla åttor på skolan tema dag så blir ingen "skola" då heller... (jag gråter inte)
är får ni en bild på min förra sköthäst Nakita. Min älskade gull unge :D 
 

Kommentarer
Postat av: matilda

Söt! Kände knappt igen henne :)

2011-03-02 @ 21:46:05
Postat av: matilda

Söt! Kände knappt igen henne :)

2011-03-02 @ 21:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0