21/2 2011

Frilusfts dagen idag blev ju som den blev... For dit och trodde att vi förrst skulle vara curling sen skidor men så var det inte utan tvärt om. Skidorna blev ju inte så lyckade bakhalt och för korta stavar... Men sen när det var dax för curlingen blev det andra grejjor! ;)
Jag som faktiskt gjort det förr kännde mig ganska pro för jag ramlade ju inte :p
Mitt lag vann matchen på slutet så vi kunde stolt kliva av planen med ett leende på läpparna :D
Sen bar det av till mormor och morfar för fika. Kvällen har nästan enbart bestått av spanska plugg inför provet på fredag...
Nu ska jag gå och fixa inför skolan imorgon osv :D
Här får ni en till bild på strömsholms slott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0