27/7 2011

Hej hopp allihopa :)
Idag har jag inga planer mer än att försöka bli lite friskare.
 Har även planer på att börja läsa boken jag köpte på loppis. Jag måste ju bara få säga att loppis är ett måste på sommaren! Boken jag hittade köpte jag för 15 kr det finns nog ingen annan stans n på loppis att hitta ett sådant fynd. :)
Men tillbaka till boken.. Boken heter Mennen som kunde tala med häster boken är grunden till filmen med samma namn. Jag har inte sett filmen så har faktiskt ingen aning om vad den handlar om. Men som häst galen tjej hoppas jag att hästarna är i fokus. Men det tror jag nog att dom ska vara ;)
Sä här ser framsidan ut. Tycker inte ni också den ser lockande ut? :D


Hare kungligt :) Din Evelina

Kommentarer
Postat av: Sofiaaa

filmen börjar jag alltid gråta till :')



ialafall början med den dära olyckan osså aaa du fattar ;o

måste se filmen sen!

2011-07-29 @ 09:26:33
URL: http://sofiaamariaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0