nu ni!!

Nu är det dax för Evelina att ta sig i kragen och börja blogga igen! Har tänkt hela sommaren att ja ska blogga när jag har tid, men när har man tid om inte på sommarlovet?
Men man kanske ska ta och göra en snabb sumering på vad jag har gjort nu sen sisst jag bloggade. (som var så länge sedan att jag inte ens minns vad jag skrev...)

Jag börjar sumeringen med konfrimationen 28-29 maj. Det var riktigt skönt att få göra det och faktiskt vara konrimeradoch inte bara en konfrimand. ;)
Det var även roligt att så många släktinar ch vänner kom och gratulerade  mig, sen fick jag många fina presenter.


Jag har även tillbringat en hel del tid i stugan med familjen. Bara slappat och haft det skönt.
Har även följt med mamma ut i bärskogen och plockat både hjortron och blåbär.
känner mig riktigt stolt över mina sammanlagda 2 liter bär jag plockat. :)
Midsommar firades med släkten i stugan, Tycker ni inte min mega super stra blombukett är fin? :D



Jag har även varit iväg på Jesusrock festivalen i kramfors. Det var riktigt riktigt roligt att lyssna på bra musik och träffa många nya bekantskaper. Sen att sova i tält tre nätter resulterade i en förkylning.. Men det var det värt!
Det är synd att det var sissta året dom arrangerade festivalen.
Lyssnade på riktigt mycket bra mysik när många av banden spelade min favorit musik, Heavy metal.



Har inte gjort så mycket er som jag kan komma på att skriva om.
Nu kommer ag säkert ha glömt ågot jätta viktigt... (a)



Nu ska jag återkomma till nuet och berätta vad jag sysslar med just nu... ;)
Jag har lånat mammas dator, sitter och ser på Pelle Svanslös och försöker få någon årdning på bloggen :p
Sen hur det går är en annan fråga... :D

Hare bra :D Din Evelina

Kommentarer
Postat av: Sofiaaa

du får aldrig ta bort headern! så himla fin!

2011-07-26 @ 20:58:24
URL: http://sofiaamariaa.blogspot.com
Postat av: Sofiaaa

Kusen Sandra ska döpa sin katt efter Tisse haha (x

2011-07-26 @ 21:52:02
URL: http://sofiaamariaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0