skeppsmalen

Goddagens alla bloggläsare! :)
Idag har jag och mamma varit iväg till havet vid skeppsmaln. Det var strålande sol och varmt. (iallafall där det var lä) När det var dax för fika upptäckte vi att vi glömt smörkniv! Men vi hittade på en lite.. annorlunda lösning. :) Käppta massor med kort, dock blev dom flesta på havet... :p Men för ovanlighetens skull lät jag mamma knäppa kort på mig. :) Inte så vacker men det bjuder jag på! Efter en underbar dag vid havet har vi planerat pannkaka till middag! Jag måste ju erkänna att jag älskar pannkaka ;) är som ett litet barn...
Men nu ska ni få en mindra variant av en bildbomb! :D




















Glömde ju bort att berätta att jag inte hittar min laddare till kameran så har lite panik...
Får ta och leta reda på den när vi ätit. :) Jag får skylla mig själv för att jag är slarvig...

Kramar :) Din Evelina

Kommentarer
Postat av: matilda

visst är det du som har blommig tröja? :o den var sjukt snygg iaf! :D

2011-08-15 @ 23:32:04
URL: http://konjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0