staden med mamma

Hejsan svejsan!
Imorse när mamma väckte mig hade hon dukat fram frukost på altanen det var super mysigt! :D
Efter vi ätit drog jag och mamma in till stan skulle leta en present till min kusin som fyller är på lördag.
Men vi hittade rea på Intersport och hittade kläder. Jag fick en super mysik tjock tröja av mamma! Tack för den ;)


 

Sen köpte vi varsinn glass och åkte förbi och hälsade på Alle. :D
Han är så söt gnäggar när man pratar med honom.
Även han fick komma med på kort, fast det är väl självklart att min gullunge ska åf vara med :)


vi hörs senare :) Din Evelina

Kommentarer
Postat av: karin söderlind

Va kul att du börjat blogga igen.....

Du har en väldigt omtänksam mamma, vilken tur du har. Så bra att Alle får lite främmande och han tackar inte nej till nåt gott!

2011-07-29 @ 16:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0