Utkast: Juli 27, 2011

Som ja skrev tidigare hade jag inga planer för dagen men ska nu berätta vad jag gjort.
när mamma kom hem for vi till Apoteket sen på affären för att köpa grönsaker till vår pastasallad.
Efter maten for jag och mamma till mormor och morfar och fika, sen spelade vi skip-boo på deras altan. :)
Det var super mysikt! Fick även ett par flipp-flopp av mormor som hon hade fått när hon var på trav. Dom var inte bara snygga och roliga till utseendet dom var väl beövda som ni ser. (översta bilden)
Tycker inte ni också att skorna passar en häst tjej? :)




När jag kom hem och skulle knäppa kort på skorna kunde jag inte låta bli att släppa loss lite i trädgården. :)
Så här får ni några av mina amatör foton, hope you like it...
Dom första bilderna är på en super duper gammal trehjuling, har ingen aning om hur mamma fått tag i den men jag tycker den är rätt söt. Fick tyvärr inte med hela cykeln. :/


Bilderna nedan är blommor vi har på bron hemma, Gillar lådan det är en gammal dynamit låda eller något liknande. :)


ha det så bra :) Din Evelina

Kommentarer
Postat av: Sofiaaa

fina bilder :D

2011-07-29 @ 09:43:13
URL: http://sofiaamariaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0