10/3 2011

Nu är jag precis hem kommen från stan. Har varit duktig och gått på stan sen 11! Det är något stort för att vara jag när jag inte går på stan så ofta. Jag klär mig hellst i ett par ridbyxor och en tjocktröja!
Menmen jag och Syster har gått runt fram och till baka på alla affärer nästan det resulterade i att jag köpte en skjorta som är lite typ "lånat av pojkvännen" fast ändå inte.

Jag gillar den. Det som jag gillade med den var att det går att ha till både blåa och svart jeans och det funkar till tights. Det går även att använda både guldiga och silvriga smycken. Sen till sommaren kan jag ha den till chinos schortsen! :D Eller till svart jeans shorts eller en svart kjol. Den går helt enkelt att ha till det mesta!
Här ser ni lite av vad jag tänkt ;)

Ni förstår ju på ett ungefär iaf. Så som tjejerna på bilden i mitten har tycker jag är jätte fint att ha för det funkar både som "vanligt" och lite mer fest klädsel. Det blir ju vad du gör det till :)
Sen bilden till vänster kommer bli super till sommaren! lite pösig tröja och snygga shorts kommer bli super!
Om ni tänker bilden till höger med vanliga blåe eller svart jeans så funkar det riktigt bra nu när det snart börjar bli vår.
Sen skulle jag vilja ha ett par snygga vår skor! Dom ska hellst se ut typ så här:

Sånna skulle vara super för det är en snygg vårig färg som går att ha till det mesta!
Sen vill jag att det ska vara lite klack på dom så jag kan få bli några cm längre ;)

Över till något helt annat! Nu ska jag snart börja göra mat sen ska jag iväg till stallet och pussa på Alle och Tiger.
Sen ska jag prata med några erfarna tävlings ryttare som ska få prata med mig om tävlingen! :D
Jag börjar ju nästan bli nervös redan... Nej det kommer bli super kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0