12/3 2011

Halloj! nu ska vi se hann tyvärr inte blogga igår men ska skriva om min fredag ändå ;)
Fredag: For in på stan med mamma och syster. Hittade en svart lång kofta på cubus som blir kung att ha till typ allt! For hem och lagade mat :) Sen bar det av till stallet. Det ar super med mycket trevligt folk ;) Kom hem vid nio sen var jag med min syster i typ två timmar sen gick jag och la mig :p
Nu över till Lördag har inte gjort så mycket vaknade typ 11 (a) oooops...
Men det var strålande sol så jag och mamma tog en sväng ut på fjärden med skidor och fika! :D Det var mycket mysigt att få komma ut en sån här fin dag. Kom hem duschade sen kom faster, farbror och kusin på fika.
Ska sen äta och hitta på något med flickorna :)
Imorgon blire stallet tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0