7/3 2011

Halloj hoppas läget är på topp! Jag sitter och försöker planera upp den här veckan så jag kan hinna med så mycket som möjligt :D Med en kopp kaffe i handen funkar allt eller hur alla kaffe drickare? ;)
Tänkte skriva ihop vad jag tänkt hinna med idag...
Solen skiner jätte mycket ute så tänkte ta en promenad till stallet och rida Tiger och pussa jätte mycket på både han och alle! Det är inte varje dag det är strålande sol och 3 plus grader så tänkte ta vara på det så mycket som möjligt! :D Så ska bara packa mat säck sen bär det av! Tänkte även försöka hinna läsa lite idag så jag kan få klar en bokrecension i veckan. Måste jobba på och läsa läsa läsa så jag hinne rgöra alla recensioner jag ska!:)
Idag har jag även bestämt att jag ska blogga igen ikväll och sumera dagen! :D är ju inte så ofta när det är "vardag" man hinner blogga två gånger om dagen det är läxor och stall mäst varje dag... Men jag gillar det jag gör ju det jag brinner för och det ska jag vara glad för! Nu ska jag skynda mig så jag hinner med allt ;)
Här får ni en bild på hur min vecka ser ut för tillfället... (lär ju hända mycket med den innan veckan är slut :p)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0