9/3 2011

Jag ska börja med att berätta att jag glömde skriva igår att jag städade skåpet i stallet! Jag var så duktig och damtorkade och allt :) Nu hittar jag ju rakt det jag behöver.Här får ni resultatet!

                               Före                  Efter

Men nu till idag! Det är plugga plugga plugga som gäller! Har redan pluggat  en del och mer ska det bli! Matte och läsa bok! Sen ska jag skriva lite till mitt hemprov om människo kroppen. Tror jag ska börja med hjärtat :p Har fått en planering som man ska följa men eh det är väl huvudsaken allt kommer med? ;)
Sen har jag ett matte kapitel som ska göras bort menmen så blir det när man har fullt med annat atrt göra så här veckan innan ett lov :p Så dax att vessa pennan och börja!
Ikväll efter maten ska jag ta mig iväg till stallet och ta hand om Alle. Ska väl gå ut en sväng och uppfostra lejonet :p Nej då han är så snäll så! :D
Jag återkommer senare när jag pluggat klart :p
Hare bäst!

Kommentarer
Postat av: Bea

Vad rent det blev! =D gillar bildbeviset! :P

2011-03-09 @ 18:56:47
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0