pluggpluggplugg

Nu har jag precis kommit hem från stallet. For dit lite innan sex för att ta hand om Alle så större delen av tiden gick åt till att borsta på han! Men hann även pussa en massa på Tiger :D
Jag känner mig lite smått duktig när jag satt nästan fyra timmar. Men jag hann mycket! Två kapitell i matten och skrev nästan allt om hjärtat till hemprovet och har börjat skriva av texten om hjärtat till datorn
 (jag kladd skriver i ett block). Ska fortsätta med det en stund nu eftersom det inte är allt för ansträngande ;)
Sen ska jag gå och lägga mig i sängen för att läsa så jag kan göra denna så fruktansvärt behövda bokrecencion, att det ska vara så fruktansvärt jobbigt att läsa en bok skriva vad den handlar om och vad man tycker om det! :o
Menmen det ska göras ;) Jag gör det ju för min och ingen annans skull!
Imorgon har jag faktiskt inga stora planer jag ska bara hinna rida Tigrer inna lektionerna börjar i ridhuset.
Nu ska jag ta tag i skrivandet en stund önska mig lycka till ;)

En bild på min älskade söt hund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0