Semla och House

Nu sitter jag i sängen och ser House sen ska jag äta en semla! :D
Har varit på stallet nästan hela dagen. For dit vid två och red Tiger sen har jag pysslat med Alle som har blivit vaccinerad idag. Red även lektion klockan 18.00 vi hade sits övning som alltid är välbehövligt! Vi hade iallafall väldigt roligt när vi red runt där med armarna rakt ut i luten ;) Ska även berätta att jag anmält mig till en dressyr tävlig på Beverly! Så nu blir det tagga tävling om bara två veckor... Men det ska nog gå bra jag gör det ju bara för skojjs skull och inte för att vinna.

Imorgon så har jag faktiskt inget viktigt inplanerat mer än att läsa lite och plugga. Så får se vad jag syssel sätter mig med om jag klarar av att vara från stallet... Om det är lika fint väder som idag får jag ta och gå ut en sväng och få lite frisk luft!

Här får ni en bild på världens sötaste Alle! En bild från när vi var ute och gick på trav stigarna för någon vecka sedan ;)


Kommentarer
Postat av: karin söderlind

Nu har jag hittat till din blogg med viss hjälp förståss. Oj så mycket fint du skriver..kul att du ska vara med på tävlingen ska naturligtvis komma och titta och heja på dig och Beverly. Det var längesedan jag såg dig rida på en dressyrtävling det måste ha varit på ponnytiden, lycka till!

2011-03-10 @ 19:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0