Helt normalt..?

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Precis varför bryr du dig? :)

2. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

Typ söt version av äta ;)

3. Vilket sms blev du mest berörd av?

jo det gör du jag behöver dig <3

4. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Kallar du mig gammal :o

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
ska lacka den sen ska den säljas :D

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

beror på vad dom säger :)

7. Vad vill du höra mest av allt?

Men berätta vad det är då? :(

8. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

Ut och spring tills du inte orkar nått annat än o sova :)

9. Din romantiska replik?
Det gör dom inte för du tvingar inte nån :)

10. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Sluta nu, Lyssna inte på idioter Förutom mig då :)

HAHAHAHAAH jag har inget liv... Men gud så fult detta är xD
Älskar det :p


Ikväll blire rida :D Tror det är dressyr.. hoppas jag är sugen på att rida barbacka ^^
Aja hare gött! :) Din Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0