Kung dag!!

Idag har jag storstädat mitt rum! (som stor med på min lista)
Mitt på dagen ringde Matilda och det blev inplanerat en fika. :D Det var riktigt trevligt med massamassa tjejsnack!! ;) Nu håller Jens och Elin på att fixa sig inför 200 dagars med Halloween tema så det kan bli intressant att se.. ^^
Om drygt en timme kommer Emma också!! :D Ännu mera tjejsnack ^^ Lovely!!
Pluggdag imorgon tror jag.. Fast ska in på stan imorgon med :o Detta är inte likt mig att fara på stan två dagar i rad! Omponerad av mig själv kan jag tala om ;)
Men har ju faktiskt ett ärende imorgon men det får ni inte veta förens det är färdigt!! ;D
Nej tjopptjopp Evelina gör nått vettigt av den här timmen!!

Hera gött :) Din Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0