Before I forget

Idag har det vare skola som vanligt.. Ni ska få en snabb sammanfattning!
Första timmen, Hemkunskap. Lagade fisk och pasta = min frukost..
Andra timmen musik, spelade på nå bongo liknande trummor för att träna rytm och gehör.
Lunch PANNKAKA!! :D
Spanska lekte nån konstig lek? vet inte riktigt vad det var men jag gjorde fel iaf.. xD
Sista timmen slöjd där jag bara sitter och kligger typ remsor till min nessesär jag ska virka.
En snabb sammamfattning av min mycket ointressanta skoldag.. Har inte gjort något vettigt idag känns det som..
Efter skolan tog jag en dusch, klädde på mig fixade håret, åt JANSSONS FRESTELSE det är så gott!!!!
Sen drog jag och familjen till en kompis (om man kan kalla de det) på kalas, åt superduper go tårta och träffa folk.

Nu ska ni få höra dagens galnaste händelse som sker när jag sitter och skriver på ett detta inlägg.
För dryg en halvtimme sedan känner ag att jag börjar få "sockerdricka" i vänster foten (sitter skrädddare i soffan) men det slutade så jag tänkte inge mer på det. Men sen kommer jag på att jag ska gå ner och hämta ett headset, ingen bra idé kan jag lova!! När jag ska ställa ner foten på golvet känner jag inte golvet, då försöker jag vinkl upp foten men det går inte! :o
Sen så dum som jag är försöker jag ställa mig upp... Faller tillbaka ner i soffan me ger fortfarande inte upp, ställer mig upp tar stöd i olika föremåt fram till trappen, tar mig på något förunderligt stt ner för trappem. Väl nere FALLER JAG IHOP PÅ GOLVET (okej jag la mig väl kanske mer ner^^) känner hur det sticker i hela benet, ligger kvar på golvet i några minuter innan jag haltandes tar mig upp för trappen igen och lägger mig i soffan..
Ligger nu halvt utslagen och försöker hämta mig från chocken av att inte känna sitt ben...

Dagen drama när Evelinas ben lackade och vägrade förlja resten av kroppen.. Det brukar vara hjärnans uppgift men nu är typligen mitt vänstra ben vikarie!!

Tack och hej :) Din Evelina

Kommentarer
Postat av: malin

sv; eller hur! minnen som aldrig kommer försvinna!

2011-10-22 @ 14:24:12
URL: http://nalmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0