En dag på stranden...

DAGENS VILL HA: kyckling... Har varit fett sugen på det idag xD
DAGENS KLÄDSEL: jeans, svart linne och en blå cardigan. Även mina älskade röda skor!!!
DAGENS FRISYR: knut på huvudet
DAGENS LÅT: kan själv - Snöblond
DAGENS PLANER: göra lite på ett av alla mina hemprov...
DAGENS SAKNAD: ...
DAGENS DUMMASTE: När jag gick in i en dörr (a)
DAGENS MISSLYCKANDE: Får nog även falla över mitt dörr misshandel...
DAGENS DROG: telefonen.......
DAGENS KÖP: inte köpt något idag
DAGENS GODIS: kaffe (äter inte godis)
DAGENS HUMÖR: humör vad är det...?
DAGENS CITAT: jag har ett ämne i hjärnan som gör att man ser rosa elefanter - Hampus ;)
DAGENS ROLIGASTE: Disskusionen efter filmen vi såg på svenskan.. 


Måste bli bättre på att att ta med kameran tror jag... En rolig blogg har mycket bilder, det tycker iaf jag. 
Skriver upp det på min bli bättre lista ;)
Har massa i skolan nu...

- Hemprov sexualkunskap
- Hemprov samhällskunskap
- Hemprov Hemkunskap
- Matte läxa
- Spanska läxa
- Engelska läxa

ÅÅÅÅÅÅ VAD JAG ÄLSKAR SKOLAN JUST NU!!!!! fml -.- 
Någon bakom tangentbordet känner på sig att det blir lite stall ett tag framöver..... 

Här får ni en underbar bild på Tiger, Mitt liv mitt allt. Saknar dig gubben. Du kommer för evigt leva kvar i mitt hjärta! <3


foto: http://josefinegidlund.blogg.se/
foto: http://horseinspiration.blogg.se/

Kram :) Din Evelina


Kommentarer
Postat av: Sofiaaa

shit vad biff han såg ut på andra bilden (X

2011-10-07 @ 14:53:50
URL: http://sofiawikman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0