fantasi!! vad är det?

Jag har verkligen noll fantasi om vad jag ska skriva just nu... Har inte gjort något intressant har inte hänt något och jag är på så häääääääär  (observera den stora texten!) dåligt humör..
Sitter och lyssnar på massa gammal musik som får mig att tänka på den gamla goa tiden (host).
Aja är lite små skönt att sitta och tänka tillbaka på tiden som liten.. (hehe fick vara stor nu^^)

Fick mina omdömen i skolan idag.. gick faktiskt riktigt bra!! hatar när man ska sätta betyg på sig själv tycker det är så svårt :o Det är samma när man ska utverdera sig själv om man gjort en uppgift, tycker det är så hemskt att skriva saker om mig själv över huvudtaget..

Slut på saker att blogga om... Jag har ett så tråkigt liv!!! Nu ska jag duscha och lägga mig i sängen och komma på et triktigt bra sätt att göra mitt liv lite (MYCKET) mer intressant!!! Då får vi se hurdet går..

Vilken tycker ni är bäst? metal vs akustisk?


Btw, dom är så snygga!!!


drunkna inte i toaletten :) Din Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0