parlamentet = rymdskepp??

jaa vad ska jag säga jo... GODMORGON!!! Jag är lite smått under stimulerad nu efter att ha druckit kaffe och pluggat ;) Energin som blev över gick till att baka banankaka!! MUMS säger jag bara!! ^^
Nu i väntan på någon som vill fika med mig lyssnar jag på bra musik som såklart är SLIPKNOT!! (L)

Ni ska nu få en underbart vacker bild som sammanfattar ganska bra vad vi lär oss på So:n i skolan.. 
Ne nu överdrev jag lite, vi lär oss faktiskt lite mer om vad regering och riksdagen egentligen är. 
Men ni måste erkänna att det faktiskt ser ut som ett rymdskepp ;) 



Godkväll :) Din Evelina
 

Kommentarer
Postat av: Sara

duja! <3

2011-10-20 @ 16:59:04
URL: http://automatiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0