underbara människor!

Det finns underbara människor som ger en guldkant i tillvaron. Jag vill bara att ni ska veta att jag älskar dessa människor!!
 

Nu är det ÄNTLIGEN höstlov!! Ska inte till och med jag kunna göra något vettigt av denna vecka?
Borde göra en lista på "det här måste jag göra, ANNARS" lista.. ;)

- Städa mitt rum! (STORSTÄDNING) 
- Konsumantekonomi
- Samhällskunskap 
- Träna (få in en rutin)
- Gra något roligt!! (VIKTIGASTE PUNKTEN)



Nu hade jag tänkt byta om och gå en lång promenad! Är underbart väder ute och känns synd att sitta inne och töra hela dagen.. ;) Måste bli bättre på det här med bilder också är lite tråkigt med en blogg utan bilder...


Hörs senare :D Din Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0