When I get older I will be stronger

Har varit en fruktansvärt trött dag idag. Första dagen på veckan osv.. Men en sådan dag är en dag det med!
Jag har haft en väldigt.. funderande dag idag, har tänkt jätte mycket känns det som. :o
Har liksom haft mycket att tänka på, mycket i skolan och mycket i huvudet.
Aja så äre här i världen! Allt går upp och ner men jag tror ni alla förstår när jag säger att det finns dagar som är extrema när man bara går runt och tänker och tänker..
I skolan har det inte hänt något speciellt UTOM att jag blev på hoppad av en dörr!!!
Förstår ni hur ont det gjorde?!?!
Sån tur är syns det inte så mycket. ;)

Imorgon blire stallet och Alle!! Ska bli härligt att få ta hand om lill gubben en dag nu när det är rätt mycket. :)
Så har ju vad jag ska göra...

Nu blire packa till imorgon, sen HOLLYWOOD FRUAR!!!! :D
Det bästa med måndagar ^^

Här får ni en bild på mig och min kära vännina Tilde från KU igår! :) klaga inte...


Du har dagen i dina egna händer! :) Din Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0