Dag 1 - Presentera dig och din häst

Jopp presentera mig och "min" häst.. Kan ju börja med att förklara att han inte är min utan min sköthäst. Men han är det häst jag tar hand om och lägger ner min själ i att ta hand om!
Mig vet ni ju rätt mycket om vid det här laget. Jag är en 15 årig tjej som nu går i nian. Jag brinner för mitt hästintresse och ser det mer som en livstil än en hobby.

It's all up to you heter min sköthäst, Han är en 8 årig valack som kom till oss Torsdagen den 4 November 2010. Minns daden så väl när vi satt där och väntade på att bussen skulle komma.. Jag hade aldrig träffat honom bara sett honom på bild så det var väldigt spännande! Han är en super gosig häst som älskar att bli pysslad med.
Kan ju inte säga annat än att han är ögongodis..! Snyggast är vad han är!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0