Dagens

Dagens låt: Get up! KoRn feat. Skrillex
Dagens dusch: sker snaaaaaaart!!
Dagens frisyr: en slapp knut på huvudet
Dagens smink: Sminkar mig ALDRIG!
Dagens händelse: Höll i uppvärmingen för mellanstadiets Skoljogg..
Dagens planer: Sova snart..... 
Dagens vill ha: Mer tid att läsa!
Dagens saknad: Tiger <3
Dagens drog: Slipknot as always
Dagens tråkigaste: regnet....!!
Dagens finaste: Min älskade hund!!
Dagens måste: SOVA!!!!
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: har inte köpt något idag (a'
Dagens mat: våfflor
Dagens sjuka: min klass (på ett bra sätt)
Dagens kärlek: min musik :D
Dagens mående: det är gutt idag det :)


Orkar inte skriva något nogtrant idag så ni får en "Dagens" :)


See you soon :) Din Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0