Dans på parken

Idag har varit en helt vanlig torsdag FÖRUTOM att det var skol kort.. -.- Jag tycker det är så hemakt för man ser lika konstig ut varje år!! Men nu är det bort gjort iaf.
För ovanlighetens skull är mitt hår utsläppt och sitter inte i en knut mitt på huvudet!! Nej har faktiskt platt hår OCH volymaster!! Känner mig faktiskt lite stolt över att klara av att ha så.. (jag är expert på att alltid ha uppsatt hår..)
Men nu är håret fixat och jag ska bara välja kläder sen är jag nästan klar att dra till parken på dans. Hela komunens 9:or ska dit och dansa.. Kan bli intressant och riktigt roligt. :p
Får bli några enkla kläder orkar inte klä upp mig.. Kommer ändå inte vara det folk bryr sig om (hoppas jag iaf..)
Aja nu ska jag gå och äta någon middag..
Ni får en jätte gammal jätte ful bild på såna grejor man hänger upp kläder med :D


Håll takten :D Din Evelina

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: HAHAHAHA, ja satan! :D

2011-09-09 @ 17:25:57
URL: http://konjis.blogg.se/
Postat av: malin

klädnypa heter det evelina haha ;)

sv; eller hur!!

2011-09-09 @ 18:04:07
URL: http://nalmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0