Godkväll

Godkväll alla! Hu har er dag varit? Min har varit riktigt bra faktiskt!! :)
Har haft en lugn och skön dag på skolan, har hunnit prata mycket med mina vänner, Tagit hand om Alle och som grädde på moset red jag Ella idag! Det gick så förbaskat fruktansvärt super bra!! Har inte ridit henne sen hon fick sin skada.. (hon fick en spart på höger bak has) Jag red och tog hand om henne jullovet 2010 då såg hon inte mycket ut för världen jag kunde knappt korta tygeln på henne.. men nu lite mer än ett halvår senare kunde jag sitta och rida en övning i både skritt trav och galopp!! Det var mer än jag kunde drömma om, jag hoppas verkligen jag får fortsätta rida henne framöver.
Nu ska jag gå och se på House tror jag :) borde ha sovit för två timmar sedan så trött och förkyld som jag är... men men nu ska ni få lite bilder från stallet! :D

Den översta bilden är från när Ella precis kommit hem från ATG kliniken i umeå..


Så här vacker är Alles hage just nu.. vad jag ÄLSKAR hösten... eller inte!!


Lill-killen kan buga!! Dock inte så avanserat men jag tycker iaf det är gullit! ;)


Sov gott :) Din Evelina

Kommentarer
Postat av: karin söderlind

Skönt att du pysslade om Alle i dag, tack Evelina!

2011-09-13 @ 21:35:12
Postat av: matilda

hihihihi "våran" hage är inge lerig alls = aldrig lerig hest :D

2011-09-18 @ 15:08:15
URL: http://konjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0