Onsdag

Goddag eller snarare godnatt kanske..
Nu sk ani få en sammanfattning om gårdagens hoppning: ROLF-GÖRAN BENGTSSON SLÄNG DIG I VÄGGEN!! Asså hoppningen på Ella igår gick så grymt galet sjukt jätte bra!! Var så galet kul att hoppa igen!! Jag som varit så rädd kunde hoppa den där lilla vingel Fian. Ska inte en prata om slutet hon gick så GRYMT UNDERBART bra!! Är så stolt över henne! Ella <3
som ni förstår är jag rätt nöjd med gårdagens ridpass... ;)

Idag var jag inte till stan efter skolan och köpte present till mamma och syrran som snart fyller år!! Träffade massa intressant folk där som jag inte träffat på länge, det var väl ungefär vad som gjorde min dag...
Har äntligen gjort klart borrecensionen!!! Har varit så drygt men nu är det bortgjort. Bara tre kvar att göra... -.-

Imorgon är det en helt vanlig dag tror jag... :p Hoppas det iaf.
Ska åka hem dirre efter skolan och plugga matte. Men gör jag det nu är det gjort så det så!

Nu ska jag duscha nanna kudden!!

Godnatt :) Din Evelina

Kommentarer
Postat av: sofi

sv: HAHA FAN VA TUFFT! :D:D

2011-09-21 @ 22:34:12
URL: http://flisanjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0