Söööndag!!

Söndarkväll sista dagen på veckan, allt som finns nu är nya möjligheter!!
Som jag skrev tidigare så skulle jag blogga om det hände något intressant och det gjorde det minnst sagt.
Jag går ut på uppfarten för att kolla om vi har punka på bilen (det hade vi) då jag hör ett konstigt ljud och tittar upp.. Ovanför mig ser jag en LUFTBALLONG!!!! Varför åker man luftballong över Själevad?!?!?!?!
Aja det var iaf första gången jag ser en luftballong flyga förbi dessa trakter.. ;)
Nu sitter jag och tar hand om mig själv. Gör ansiksmask och hårinpackning!! Så underbart!! Var evigheter sen jag gjorde det sist.
Imorgon är det en helt vandlig dag i skolan (tror jag/hoppas jag..) Så har inget intressant att säga om morgondagen :p
Nu ska jag gå och skölja ur håret!

Här får ni den unika Ballongen!! Och de produkterna jag just nu använder.


Sov Gott :D Din Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0