Söööööndaaaag!!!!

Idag är det söndag och jag ska sammanfatta gårdagen då jag inte pallade blogga (a'
Lördag: Åkte jag och mamma på stan. Jag fick en super snygg höst jacka av mamma!!! TACKTACKTACK mamma!!! <3
Sen fixade vi presenter till syrran som fyller år nästa helg OCH jag tog hål i öronen!!!!
DEN NI!! Jag hade hål i öronen när jag var liten men dom läkte igen... :p
Så nu har jag hål i öronen igen!!
Här får ni bild på min super checka jacka och mina söta stjärnor..  (ber om ursäkt för bildkvalitén)


Sen ska jag berätta att jag gjorde en nostagi frukost imorse med Oboj!!
Det var riktigt länge sedan jag drack det!!
Söta bilder på min super kopp även dessa bilder ber jag om ursäkt för bildkvalitén..


Nu tror jag jag ska gå ut och släppa lös lite med kameran så hör i början av hösten.. ;)
så vi får väl se om ni får någon bildbomb eller inte... :p

Hörs hej :) Din Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0