städdag och lite häst grejs

Japp börjar med att berätta hur jag tänkt att min söndag ska se ut. Funderar på hur jag ska presentera det.. ;) Tror det får bli en lista!

1. Städa rummet! Då menar jag inte plocka upp från golvet utan idag ska jag stor städa, bädda rent och vända upp och ner på varje pryl där inne!! (det lär ta halva dagen..)

2. Städa och plocka undan i köket..

3. Tvätta kläder så det är klart när mamma och pappa kommer hem.

4. Plugga... Har lite läxa kvar att göra faktiskt..

5. KU!! Söndagkväll=KU!! Ska berätta mer om det ikväll eller imorgon!

Så har jag tänkt att min dag ska se ut..


Häst grejs jaa.. Jag tänker börja med en sak som jag inte riktigt vet vad det heter men det är 30 frågor (typ) om mitt stalliv och hästintresse! Så nu ska ni få veta mer om hur det är att ha häst som en livsstil!


Känner att det börjar bli väldigt mycket Alle i den här bloggen.. Och MER kommer det bli!! ;)

Peace :) Din Evelina

Kommentarer
Postat av: malin

sån städning gjorde jag i mitt rum igår, svin drygt vare, men mitt rum har aldrig vare så här rent och städat :D

2011-09-11 @ 17:47:43
URL: http://nalmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0