Stalltjänst..

Trött flicka som nyss kommit hem efter en heldags håll igång.
Kliva upp 06.00 för att fixa det sista av matsäcken. 07.00 bar det av till stallet för utfodring, utsläpp och mockning av hela ridskole stallet. Det är jobbigt men jag kan inte säga annat än att det är roligt! Kom hem runt 14.30 efter att ha middags fodrat och fixat det sista.
 När jag kom hem var det bara att duscha och åka iväg till nästa ställe. Jag och Elin var bjuden på mat hos vår underbara mormor och morfar, Där bjöds det på världens godaste tjock-pannkaka!! Var super gott och jätte mysigt att äta där och hinna sitta i lugn och ro o prata. Kom hem därifrån lite innan nio.. Känns som om jag knappt hunnit vara hemma på hela dagen!

Igår såg jag Top Gun!!!! Den filmen är så grymt bra!! Och han är snygg!! Det är en film man bara SKA ha sett. Har ni inte sett den ber jag er kära bloggläsare att se den! Den är bara helt underbara går inte att undgå att älska den.. Tror själv jaf´g sett den säkert 10 gånger..!! :o Så tänkte ge er trailern, se och njut!!



Nu ska jag nog gå och se på nån film tror jag.. Men innan ni blir av med mig ska ni få två *hosthost* vackra bilder..  (Den på Alle hade ju ett fint motiv iaf^^) Ni kan ju observera att det är bilder tagna med mobilen.
Översta bilden är tagen i sommerast i selsjön när vi var iväg till en stuga och grillade. Minns inte riktigt vad sjön hette men fint var det!! Gillar att fara iväg så där bvara det inte är så förbaskat mycket mygg...

Alle min älskling! <3

Dröm sött :) Din Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0