ta tag i uppdateringen..

Jaa nu tar jag tag i uppdateringen! Vet inte riktigt var jag ska börja fyra dagar kan det hända mycket på ;)
Måndag: I måndags var jag ju som sagt ledig på dagen av någon anledning. (hängde inte riktigt med på varför) Så den dagen gick åt till att plugga matte! Pluggpluggplugg vart väldigt mycket matte den dagen...
På kvällen var det våran tur att stå i cafeterian på stallet. Men det var inte så länget när vi delade tiden med en
annan elev. :)

Tisdag:
bar det av till skolan igen. Där var det dags för matte prov, men det känndes faktiskt RIKTIGT bra!!
På ridningen var det uteritt som stog på schemat. Det var en underbar ritt i solskenet.
På vår mysiga uteritt hoppade vi hoppstigen. Det är en liten stig med några små terräng hinder på. 
Det var en intressant upplevelse på Ellas rygg kan jag lova. Men kul hade vi!! 
Sen fyllde även min underbara Mamma år i Tisdags! Så efter ridningen var det hem och fira med tåkta och paket! :D 

Onsdag
: I onsdags var det kort dag slutade 10.30 så det var riktigt chillt!! Gick till Församlinshemmet och hjälpte till på konfrimationen. Gjorde en massa ljuslycktor till i helgen med :D For hem lagade mat, åkte in till stan på TJEJKVÄLLEN! Som vandligt hittade jag ingenting alls.. Men fick ju chansen att gå ut och träffa folk! :D

Torsdag
: Idag har varit en väldigt.. vandlig dag tror jag. xD På gympan hade jag simning 1200m ba jåå... Det var grymt dryg men skönt när det var gjort! Annars har jag inte gjort något speciellt idag. Har varit skönt att bara vara en dag. Jag kan ju nämna att jag är på GRYMT bra humör idag!!!
Tänkte att ni ska få höra på en låt som säger allt om hur jag känner just nu!!
Lyssna på texten så kommer ni förstå!! ;)



peace :) Din Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0