trög måndag...

Måndag = Trög dag... Tycker alltid måndagar är dryga men det rulla. Det har ju inte gjort dagen lättare att jag har fått hemsk hosta så jag hostar HUR mycket som hellst hela tiden -.- Sen har jag bara snuvat hela dagen och varit allmänt förkyld ofräch. :(

Aja detta inlägg är nu ett test på mina tekniska kunskaper.. Ska försöka sätta på ett tidsinställt inlägg som jag planerar ska fungera! Men jag är inte så bra på sånt här så peppar peppar så går det...

OM det fungerar så sitter jag nu på möte på skolan, känns lite dryg menmen. Nu (när jag skriver som kl. 17.36) så ska jag och amma på affären så hinner inte skriva någe mer.

En gammbild på någor halsband jag knäppte kort på för minst 100 år sedan.. ;) 

 

see you son :) Din Evelina

Kommentarer
Postat av: thereseee

köp hostmedicin! :D

2011-09-12 @ 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0