DAAAAAMPPPP

Bara för att ni ska ha något att läsa denna ljuva kväll!

Dagens låt: In the end med Linkin Park.
Dagens dusch: Ska ske inom en snar framtid ;)
Dagens frisyr: en knut på huvudet med en bandana runt.
Dagens smink: Sminkar mig ALDRIG!
Dagens händelse: Danskurs på skolan.. Alltid lika unikt när själevads nior försöker något sådant.. :p
Dagens planer: (kvällens) Planer blir att plugga lite matte och baka chokladbollar!
Dagens vill ha: Tid att se en film...
Dagens saknad: Tiger <3
Dagens drog: Slipknot as always
Dagens tråkigaste: vädret!
Dagens finaste: mina raggtassar!!!!! älskar dom blir så galet kallt om fötterna annars! :)
Dagens måste: matte..... -.-
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: ett paraply! (a' (ville inte bli blöt/behövde ett eget paraply)
Dagens mat: våfflor
Dagens sjuka: förkylning.. En dryg en..
Dagens kärlek: min musik :D
Dagens mående: Jag mår finfint jag, :)


chokladbollar - CHECK
matte - CHECK
duscha - CHECK
sova - OCHECK

godnatt :) Din Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0