I better keep on walking

Fruktansvärt less på det här med att inte kunna träna nu...
Det bådar inte gott då jag knappt kan gå ut och gå utan att det gör ont i foten på ett eller annat sätt.
skulle inte ha något emot att bli frisk NUUU!
 
Men men det gäller väl att göra det bästa av situationen helt enkelt.
Jag tog tillfället i akt och skyllde det på skorn = Nya träningsskor inköpta idag.
Var nyss ute och test gick dom med Doggen. Dom känns fantastiskt bra nu är jag ännu mer taggad att bli frisk så jag kan komma igång igen :(
 
Känns inge kul att veta att det kommer ta jättelång tid att först bli frisk och sen att successivt komma igång igen kommer vara jobbigt men jag har INGET val.
Så är det bara vill inte riskera att det blir något mer skit av det här än vad det redan blivit..
 
Bilder på mina nya skor och hunden. Inte världens bästa kvalité men det fungerar helt klart!
BTW, där ser ni min fina fot också.. Överväger starkt amputation just nu!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0