sorry

Förlåt för detta tragiska uppehåll.. Men bruden här är för lat för att starta datorn och appen ligger tydligen nere och ska göra det ett tag.
 
Snabb sammanfattning, jag gick dirre från skolbänken till att börja jobba. Har en vecka kvar sen efterlänktad semester i 3 veckor!!
Kommer vara fruktansvärt skönt med lite ledigt efter ett intensivt skolår och tre hårda jobbveckor!
 
Skolavslutningen var fantastisk, ärliga underbar!
Studenten var inte långt ifrån och maten efter ska vi inte ens tala om!!
Jag ska bjuda på några bilder från det.
 Vackert som bara den!
 
Sen har det rullat på. Midsommar firades i stugan med släkten (som vanligt)
 
Onsdag förrförra veckan lyckades jag ju med sommarens värsta händelse... Jag har lyckats skada mig -.-
Jätte kul.. Ingen träning om jag säger så. Har varit fruktansvärt jobbigt att inte få springa, och jag ska inte taa om kaoset i mitt huvud...
Menmen jag får väl helt enkelt skylla mig själv då det troligtvis är en överansträngning i hälsenan som resulterat i en inflammation... Lovely..
 
Nu ska jag leta reda på en kopp kaffe så jag inte somnar ;) Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0