Fotboll. Likt mig?

Haft en toppen dag idag! Lite små nervös inför imorgon...
Men det kommer nog gå bra :)
Nu sitter jag och ser fotboll. Likt mig?
Nepp men det är rätt intressant faktiskt, trott det eller ej!
Ha en toppen fortsättning på dagen!
Som vanligt några bilder.

Tydligen vill inte alls telefonen att det där inlägget skulle komma med...
Menmen ni får lite info om vad jag gör nu som kompensation
För det.
Jag sitter på bussen påväg in till nola, ska på utbildningsdagar idag och imorgon.
Är super nervös.... Men min underbara vän lugnade mig mycket igår så jag är lite lugnare nu än igår då jag rent ut sagt hade panik!

Känns nästan lite synd att dom här dagarna är nu, missar sista dagarna med klassen bara för det :(
Som tur är hinner jag ju säga hejdå till alla på fredag! :)

Nu ska jag stiga av bussen, puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0