Toppen

Dagen har varit mycket intressant, har lärt mig massor om vad vi ska göra i sommar. Hel taggad brud!!

Efter att vi var klar på nola drog jag mig ner mot stan där jag checkade lite kläder till avslutningsmiddagen imorgon..
Tror jag hittat en klänning (KLÄNNING! Inte likt mig) att ha men ska inte avslöja för mycket. ;)

Drog sedan vidare till stallet för en sista ridlektion. Har ju sagt upp ridlektionerna och ska bara ta hand om Alle för er läsare som inte visste det.
Red iaf Ella på lektionen hon var UNDERBAR! Allt satt perfekt, hittade knapparna på en gång. Det är så skönt att känna att vi fortfarande passar så bra ihop även om vi inte jobbat tillsammans på länge.

Cyklade på min racer cykel hem till mormor och morfar och klippte gräset lite snabbt sådär. Gick fantastiskt bra. Om man kan säga så om gräsklippning(?)

En liten bildbomd på Alle från idag, helt dags färskt!

Over and out!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0