Träning

Tränat tränat tränat.
Nu har jag nyss sprungit :D gick fantastiskt bra ska jag tala om!
Idag var en sån där dag då jag bara kände att jag ville pressa mig själv och se hur det går. Antingen lyckas jag eller stryper jag... Logiskt Evelina..
Men som sagt ska berätta vad jag gjorde, först uppvärmning 600 meter gång sen 2,5 km jogg i raskt tempo (180 i puls, min puls dåra alla har ju olika) sen gick jag ytligare 600 meter för att till sist jogga 3 km hem :)
Känns så fantastiskt skönt att faktiskt kunna pressa mig själv till dessa träningspass efter bara 2 månader!
Stolt tjej!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst! :) duktigt Evve!

2012-06-07 @ 21:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0